wajib dengar !

korang cri la lagu ni KATAKAN .Putih yg nyanyi .an Indonesian band .xdpt cri kt YouTube :( ni lirik lagu tu .

katakan - putih 


Bulan, katakan padanya katakan padanya kucinta
Bintang,kedipkam matamu pancarkan sinarmu untuknya untuknya


Katakan padanya aku menunggu,
Katakan padanya aku pun rindu
Sampaikan padanya aku disini
Sampaikan padanya aku menanti


Angin,terbangkanlah aku terbangkan rinduku untuknya
Agar dia rasakan semua pelukan hangatku untuknya untuknya



Katakan padanya aku menunggu,
Katakan padanya aku pun rindu
Sampaikan padanya aku disini
Sampaikan padanya aku menanti

Jawabnya ... Ho ooh ...

Katakan padanya aku menunggu,
Katakan padanya aku pun rindu
Sampaikan padanya aku disini
Sampaikan padanya aku menanti

aqtujukanlaguinikhasbuatkamo2ygaqsyg!
termasukcikmulat:D
wajib dengar !SocialTwist Tell-a-Friend
0 comments:


About Me

My photo
hye , I'm Fira , 19 yrs old , Kelantanese , accountancy student , UiTM KT :D

Blog Archive

add me at fb


Followers

my sis

my sis
i adore u sis :D

award :D

Photobucket


new

..

Superman Logo 2), url(Superman Logo 2), auto;}

laungkan di sini ! :D